مژده به دوستان

من یه توضیحی در مورد نحوه کار بدم تا بیشتر آشنا بشین...

شما با خرید بسته های کسب درآمد سی ان تری با 4 روش کسب درآمدی فوق العاده درآمد زا آشنا بشین...

بازاریابی برای شرکت

 فروشگاه اینترنتی 

فارکس(بورس بین المللی)

روش چهارم هم توسایت معرفی شده

اما من توضیح کوچولی از هر کردوم بگم..

1-بازاریابی برای شرکت:شما میتونید با ثبت نام در سایت و خرید بسته کسب درآمد و با لینکی که در اختیارتون قرار میگیره برا شرکت بازاریابی کنید و بابت هر بسته که با لینک شما خریداری بشه 40%پورسانت از طرف شرکت میگیری یعنی 10 هزار تومن؛شما خیلی راحت میتونی روزانه 2 تا بفروشی که میشه 20 هزار تومن و ماهی 600 هزار تومان.

2-زدن فروشگاه اینترنتی:تو این روش شما میتونید با گذاشتن لینکی تبلیغاتی که شرکت معرفی میکنه توی سایت یا وبلاگتون یه درآمد ثابت و دائمی داشته باشین به این صورت کسی که از لینک شما وارد فروشگاه مرکزی بشه و خرید کنه برای شما از 30% تا 90% پورسانت تعلق میگیره..و این خیلی خیلی عالیه..

3-فارکس(بورس بین المللی):این روش فوق العاده در آمد زا هستش که شما میتونید با فعالیت خود پول های خیلی کلانی به جیب بزنی ..که ما آنرا به خوبی به شما آموزش خواهیم داد و شما پس از پایان آموزشها می توانید بوسیله نرم افزار فارکس  چند ماه به صورت تست در فارکس کار کنید و زمانیکه مطمئن شدید می توانید از فارکس درامدی به دست آورید ما شما را به افرادی که در این زمینه راهنمای شما خواهند بود لینک خواهیم کرد تا کار خود را شروع نمایید . اگر هم به این نتیجه رسیدید که نمی توانید فارکس را به تنهایی کار کنید می توانید از طریق گروه ما وارد بازار فارکس شده و سیگنالهای لازم را از ما دریافت نموده و خود را تا 95 درصد تضمین نمایید.

4-این روش هم یه سوپرایز از طرف شرکت هستش که قول هفتگی درآمد بالای 500 هزار تومن رو داده... این روش فعلا معرفی نشده اما بعد از خرید سی دی شما میتونی کوپنی که از سایت مبگیرد بصورت رایگان باشه ولی اگه بعد از مهلت تعیین شده بگیری باید مبلغ 37 هزار تومن دیگه به حساب شرکت بریزید..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد